topindelenga

Adishatz,

Segon las darreras tendéncias la ploja tant esperada que deveré tornar a noste a comptar de dissabte qui arriba, 24 de setème. Lo temps que s'avie la bohada, que convidi tots los amators de cèths e de lenga biarnesa a ua passejada micologica comentada au quartièr deus Andins de Salias lo dimenge 23 d'octobre, seguida d'un repéish convidau, de cantas e de bataleras peu torn de mieidia e au vrèspe.

Shens forçar arrés, augan la preséncia de tots au repéish de mieidia que seré hòrt presiada permor qu'ei tostemps un moment de tria entau partei d'ua lenga e de la soa cultura.

Com l'an passat lo rende-ve qu'ei fixat a 9 òras deu matin suu parcatge de l'Amicala laïca deus Andins (anciana escòla suu camin de Salias a Orion, just abans l'interseccion de "Cheval Nature 64" e que cau comptar duas bonas òras de passejada peus bòscs. Que parlarèi màgerment en Biarnés mes que s'i trobarà tostemps quauqu'un deu Topin o au demiei deus participants tà vs balhar explics en francés quan n'ajatz pas tot comprés. Que podetz preparar questions.

Prevéder cauçaduras de las bonas, vestits de cambi e drin de qué clacar e béver a mieidia.

S'ètz interessats, mercés de'vs mercar en utilizant los mèls seguints : lotopindelenga@gmail.com o cristaudu64@msn.com

Au plaser de'vs véder lo 23 d'octobre

Cristau, lo lançaire d'a l'èrba...

 

Randonnée mycologique en Béarnais 2022 aux Antys avec le Topin de Lenga...

Adishatz,

Selon les dernières tendances la pluie tant attendue devrait revenir chez nous à partir de samedi prochain, 24 septembre. Le temps que la pousse se mette en train, je convie tous les amateurs de cèpes et de langue béarnaise à une promenade mycologique commentée au quartier des Antys de Salies le dimanche 23 octobre, suivie d'un repas convivial, de chants et de discussions aux alentours de midi et l'après-midi.

Sans contraindre personne, cette année la présence de tous au repas de midi serait fortement appréciée car c'est toujours un moment privilégié pour partager une langue et sa culture.

Comme l'an dernier le rendez-vous est fixé à 9 heures du matin sur le parking de l'Amicale laïque des Antys (ancienne école sur la route de Salies à Orion, juste avant l'intersection de "Cheval Nature 64" et il faut compter deux bonnes heures de promenade dans les bois. Je parlerai principalement en Béarnais mais il se trouvera toujours quelqu'un du Topin ou parmi les participants pour vous donner des explications en français quand vous n'aurez pas tout compris. Vous pouvez préparer des questions.

Prévoir de bonnes chaussures, des vêtements de rechange et quelque chose à manger et à boire à midi.

Si vous êtes intéressés, merci de vous inscrire en utilisant les mails suivants : lotopindelenga@gmail.com ou cristaudu64@msn.com

Au plaisir de vous voir le 23 octobre

Cristau, le lanceur d'à l'herbe...