oi-28-2014

Adishatz,

D'aquestes torns que'vs parlarèi drin de la sason de las maurilhas qui ei de las balhosas en Biarn. En demorant que s'i aprèsta un eveniment de compte har a noste, en Biarn deus Gaves.

Lo dimenge 22 de mai, a 9 òras deu matin, los qui son interessats per las orquidèas e la lenga gascona, que'vs balhi rende-ve a l'Amicala laïca deu quartièr deus Andins de Salias (anciana escòla deus Andins) entà ua randonejada qui comentarèi en biarnés suu tema de las orquidèas e de la natura. Que serà lo parat de descobrir e d'escambiar sus ua tropa d'espècias qui encontraram en caminar.

Reservatz lo vòste dia e hètz-ve seguir pro de qué béver e de qué clacar permor que partiram de cap au Centre equestre de Burgarona e la vath deu Heurèr au Molin de Labor e que coparam la crosta amassas a mieidia. Los qui vòlen que poderàn cantar e dançar.

Prenetz-ve cauçaduras de las bonas e vestits d'arrecambi e de ploja, se lo cas ei.

Se voletz viéner dab nosauts lo 22 de mai que'vs cau mercar en mandant un mèl a l'adreça seguenta : lo.topin.de.lenga@gmail.com o en utilizant lo boton "contacter l'auteur" d'aqueste blòg.

Au plaser de'vs tornar véder o de'vs encontrar.

 

Adishatz,

Sous peu je vous dirai quelques mots de la saison des morilles qui nous gâte bien en Béarn. En attendant un évènement important se profile chez nous, en Béarn des Gaves.

Le dimanche 22 mai, à 9h du matin, ceux qui sont intéressés par les orchidées et la langue gasconne, je vous donne rendez-vous à l'Amicale Laïque du quartier des Antys de Salies (ancienne école des Antys) pour une randonnée que je commenterai en béarnais sur le thème des orchidées et de la nature. Ce sera l'occasion de découvrir et d'échanger sur de nombreuses espèces que nous croiserons en marchant.

Réservez votre journée e emportez suffisamment à boire et un peu de quoi manger parce que nous partirons vers le centre équestre de Burgaronne et la vallée du Heurèr au Moulin de Labour et nous pique niquerons ensembles à la mi-journée. Ceux qui veulent pourront chanter et danser.

Prenez de bonnes chaussures et des vêtements de rechange et de pluie, si besoin.

Si vous voulez venir avec nous le 22 mai il faut vous inscrire en envoyant un mail à l'adresse suivante : lo.topin.de.lenga@gmail.com ou en utilisant le bouton "contacter l'auteur" de ce blog.

Au plaisir de vous revoir ou de vous rencontrer.

al-623-2016